> gambaran.

gambaran.

Posted on Monday, April 13, 2009 | No Comments



erm.dah tengok?.takut kan?.ni hanya gambaran.yang sebenar kita taa tahu macam mana.lagi dahsyat daripada ni.dan kita taa diberi pengetahuan tentang hari tersebut kecuali sedikit.

kawan,

hari ini akan berlaku.semua tahu.hari ini pasti berlaku.dan hari ini akan berlaku pada hari jumaat.cuma jumaat bila?.minggu ni?.atau minggu depan?.bulan depan?.tahun depan?.bermacammacam lagi persoalan.kan?.

sahabat,
sudah ke kita bersedia,untuk menempuh satu hari yang di mana,tiada sesiapa pun dapat mengelakkan diri daripadanya?dah cukup ke bekalan pahala kita untuk dijadikan mahar ke syurga nanti?.ingat sahabat,mohonlah pada DIA,agar diampunkan segala dosadosa kita akibat daripada kenaifan kita.bertaubatlah,sungguh,pintu taubat itu sentiasa terbuka.dan tidak pernah tutup sehinggalah tiba harinya.hari yang tak ada keraguan padanya.hari kiamat yang pasti berlaku.

kalian,

renungkanlah.ambillah pengajaran daripada post yang lahir dari hati ini.dan DIA lah yang mendetikkan hati ana untuk post pasal benda ni.anggaplah ini sebagai satu peringatan untuk kita semua.

wassalam.

tulus ikhlas,
Sang.Pencinta.

Powered by Blogger.